Polo 1,4 -98 ei käynnisty kylmänä

Aloittaja harrastelija, 07.09.12 - klo:07:41

« edellinen - seuraava »

harrastelija

Ongelmanan on ettei käynnisty kylmänä/kostealla ( ei edes lupaa)   sitten kun on saanut käyntiin toimii kuin junan vessa.

Vaihdettuja/ kokeiltuja osia
Tulpat+ sytkä johdot
Jakajan kansi+pyörijä
Puola
Virranjakaja
Kaasuläppäkotelo
Maadoitusjohdot puhdistettu
Tehostimen alipaineletku korjattu ( oli halki ja luulin jo että vika selvisi)
Lämpötunnistin
Virtalukko ohitettu-> edelleen sama vika.
Bensana 98
auttakaa, alkaa neuvot loppumaan.

Taky

Lainaus käyttäjältä: harrastelija - 07.09.12 - klo:07:41
Ongelmanan on ettei käynnisty kylmänä/kostealla ( ei edes lupaa)   sitten kun on saanut käyntiin toimii kuin junan vessa.

Millä se sitten lopulta lähtee käymään?

Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

tsiih

Jäähdytysnesteen lämpötunnistin.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

harrastelija

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 07.09.12 - klo:10:24
Jäähdytysnesteen lämpötunnistin.
Vaihdettu sekin (ensin motonet ja sitten originaali), lopulta lähtee kun tarpeeksi pitkään starttaa ( 1 min).
Jos lohkoläppärissä niin sitten lähtee hyvin.


mmsv

Ilmeisesti sulla ei vika ole kuitenkaan tällainen kun ei kerta edes lupaa? VW Polo engine won't start - mystery!

Jos olisi ja jokatapauksessakin kannattaa vilkaista ajoneston liittimet, vai ohititko senkin kun ohitit virtalukon?

Omaan poloon ilmesty tuollanen vaiva ja huomasin että ajonestolaitteen vastaanotin ei ollu oikein paikallaan. Nyt täytyy jonkin aikaa testailla onko vika kokonaan poissa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy