RNS 510

Aloittaja jansku, 17.07.15 - klo:22:37

« edellinen - seuraava »

jansku

Moi. Mitä lähteä tekemään RNS 510:lle, kun päivitettäessä sylkäissyt levyn pihalle ja nyt ihan pimeänä. Ei tapahdu yhtikäs mitään, vaikka mistä painaa. Onko toivetta saada henkiin vielä?

ClintMeatwood

Kokeilitko jo perus resetin? <> ja ylhäällä oikeapuoleisin nappi, kaikki yhtäaikaa pohjaan. Tai setup, "levynpoistonappi" ja ylin oikeanpuoleisin?
Tai irroita liittimet hetkeksi jos se nyt jotain auttaisi.

jansku

Ei auta. Laite on ollut laatikossa muutaman vuoden.

jansku

Eikö löydy mitään ideaa keltään mitä soittimelle ois tehtävissä?

ClintMeatwood

En näistä varsinaisesti mitään ymmärrä mutta heitellään nyt ihan hatusta.
Oletko tarkastanut sen laitteen takana olevan sulakkeen joka on siellä liittimessä? Vaikka näyttäisi ehjältä niin vaihda silti, ei siinä montaa senttiä häviä. Edellisessä mazdassa oli ehjän näköinen sulake mutta silti sen vaihtamalla alkoi vakkari taas tioimia.
Onko myös yritetty sitä päivityslevykettä työntää sinne laitteeseen tämän sylkäisyn jälkeen?
Saisiko VCDS jotain koodia ulos tuosta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy