Dsgn vaihto manuaali askiin

Aloittaja smauli, 07.06.25 - klo:16:09

« edellinen - seuraava »

smauli

Moro,

Onko kukaan koskaan vaihtanu dsg laatikkoa manuaali lootaan. Itsellä tuli vanhaan vw Caddyyn 3 tonnin dsg vaihteiston remontti arvio ja mietin että kuinka paha homma olis vaihtaa dsg manuaali lootaan. Tottakai kaikki kytkinpolkimet yms hilppeet joutuis hankkii mutta osaako joku sanoa mitä pitää ottaa huomioon esim, muutoskatsastus tms juttuja

Jultsu

moottorinohjain ja abs-aivot eivät varmaan tykkää siitä jos dsg:n ohjain otetaan yhtäkkiä väylältä pois, se varmaan liittyy melko kriittisesti espin ja abs:n toimintoihin. Saatat jopa joutua ostamaan ja koodauttamaan uudet ohjainlaitteet luovuttaja-autosta missä tuo manuaalilaatikkokin ollut.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy