Lisäpitkät katkaisijalle

Aloittaja Golffi269, 22.11.23 - klo:19:33

« edellinen - seuraava »

Golffi269

Morjes aattelin siirtää katkaisijalle lisäpitkät, mutta en ole varma/tiedä miten. Voiko Virtajohdon väliin laittaa napin että saisi lisävalot kytkettyä milloin vain, vai täytyykö olla rele välissä. Tai voiko kytkeä ihan vaan herätteen väliin katkaisimen?

Jacce75

Katkaisin herätteen väliin on se oikea tapa.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy