vikavalo

Aloittaja pisteri, 03.10.23 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

pisteri

syttyi moottorin vikavalo/pakokaasu järjestelmän häiriö valo mutta huolto muutenkin 3 päivän päästä joten k-auto otti maanantaina työn alle , työmääräystä laadittaessa tuli paperiin vian haku 209e joka on köyhän mielestä melko korkea , viaksi ilmeni joku hehkutuksen ohjain laite/boksi mikä lienee ja kuntoon tuli 490e johon sisältyi se 209e

SNG

Voisihan sitä haastaa, että mitä tehtiin ja kauanko kesti.

Vikakoodien luku vie sen 10-15 minuuttia kaikenkaikkiaan. Luulisi että vika paikannettu tuon perusteella.

Villillä korjaamolla olisi voinut maksaa esim 40â,¬ tuo vianhaku.

SNG

Ja määräaikaishuollolle ja ohjaimen vaihtotyölle kyselisin tarjouksia muualtakin kuin merkkarilta.

"Ajoturva" kattaa hinauksen kuten ihan perus kaskovakuutuskin, joka autossa todennäköisesti on.

pisteri

Lähinnä vituttaa toi vian haku , merkkikorjaamo ei ole vaihtoehto enään ton jälkeen

pisteri

no niin vikavalo iski uudestaan 2 päivän päästä ja syy oli nyt 4 pytyn viallinen hehku tulppa , toki sain sijais auton ja koko lasku 0 euroa mutta jotenkin jäi epäilyttämään vaihdettiinko ohjaus yksikkö/boksi turhan takia

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy