Blogi kirjoitus auton teippauksesta

Aloittaja tex-, 19.12.22 - klo:17:44

« edellinen - seuraava »

tex-

Tuttu osti uuden auton, muttei ollut tyytyväinen merkin tarjoamiin väreihin.
https://www.autotie.fi/tien-sivusta/poloinen/auton-yliteippaus---kuinka-polestarista-tuli-oranssi
Väärän merkkinen, mutta luultavasti aihe kiinnostaa täälläkin.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

S.N-83


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy