3B Passatiin vakionopeussäädin??

Aloittaja Vagw98, 25.12.20 - klo:15:55

« edellinen - seuraava »

Vagw98

Eli kyseessä olisi Vw passat (3B) 1.6 ahl bensa. Saako kyseiseen autoon vakionopeussäädintä?

Jultsu

Saa kohtalaisen helpolla, jos kyseessä sähkökaasu. Uusi viiksi, valmis johtosarja, vähän purkamista ja johtojen puukotusta.

Vaijerikaasulliseen en lähtisi edes yrittämään
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

o.b.


mruotz

AHL vaijerikaasulla. On aikamoinen savotta väkästää cruise tuohon että ei mitään järkeä.
Tarviit : vakuumipumpun, ccm moduulin, vakuumiventtiilit, kotelot/ tukiraudat..
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

BKY x 1, BBY x 1, AZD x 2, BCB x 3

tkp

Joskus haaveilin vaijerikaasulliseen (AKL) Toledoon vakkaria. Käytännössä ainut vaihtoehto olisi ollut hommata jenkeistä Rostran jälkiasennusvakkari noin 300â,¬+mahdollinen asennus. Huvittavaa tossa oli että kävin kyselee autosähkökorjaamoista että jos ostan ko. vakkarin niin asennatteko paikalleen. osa liikkeistä nosti suoraan kädet pystyyn että ei he semmosia asenna....  :o

Ehti sitten auto vaihtua uudempaan ennenkun ehdin sen enempää miettiä asiaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy