Caddy Maxi

Aloittaja workingcadddy, 06.03.20 - klo:21:21

« edellinen - seuraava »

workingcadddy

Eli kyseessä vuosimallia 2010 caddy maxi ja seuraava ongelma:
Ajon aikana jossain vaiheessa syttyy palamaan mittaristossa ohjaustehostimen, esp, jarru- valot
ja samalla rupee vilkkumaan hehku ja abs valot.
Niin ja nopeusmittari lopettaa toiminnan.

Missähän mahtaa olla vikaa?
Olis iso apu jos joku osaisi auttaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy