T4 2.5 TDI käynti pätkii ja ajossa nykii

Aloittaja Tee4, 30.10.19 - klo:06:48

« edellinen - seuraava »

Tee4

T4 2.5 TDI, 75kw. Kylmänä tyhjäkäynti pätkii ja moottori sammuu välillä. Kylmällä moottorilla ajaessa nykii. Lämpimänä toimii normaalisti. Antaa vikakoodin 17762. Suutinneulan modulointi, sähköhäiriö, katkonainen. Mistä voisi vika löytyä?

Larmatin

jos virilastu pumpun johdoissa niin se ekaksi pois.
jos ei lastua ole niin ite lähtisin korjaamaan koneen johtosarjaa siitä pumpun alta.

voit kokeilla heiluttaa sitä johtosarjaa käydessä että vaikuttaako käyntiin.
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy