Oikea tapa pyytää topicin siirtoa?

Aloittaja Furi, 15.09.19 - klo:12:11

« edellinen - seuraava »

Furi

Mitähän kautta saisi modeille tiedon, että luomani topikin voisi siirtää toiselle alueelle? Olen koittanut kysellä ongelmaan vinkkejä, mutta tuntuu, että vastaanotto voisi olla parempi toisaalla.

Kyse siis http://www.vagarena.fi/index.php?topic=43580.0 topikista. On nyt Passat 3C osiossa, mutta haluaisin sen Moottori ja voimansiirto osioon.

Freeze

Helpointa lienee pistää YV jollekin aktiiviselle modelle, ei sen vaikeampaa.
Skoda Kamiq Style 1.5 TSi manuaali, 2024

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy