t4 ajt 2.5 tdi ongelma

Aloittaja tompe43, 23.07.18 - klo:20:57

« edellinen - seuraava »

tompe43

elikkäs 2002 mallinen portteri otsikon mukaisella koneella.voima tallella kulkee ja käy lähtee kylläkin huonosti käyntiin.mutta ajosaa tai paikallaan kun kierrokset laskevat tulee kova kolina,ei ilmene voto päällä tai tasakierroksilla.ei pysty paikallistamaan mistä tulee kuunneltu alta päältä sivulta?mitä veikkaatte????

Larmatin

jos se tulee auto paikallaan laskevilla kierroksilla niin tutkisin kaikki hihnat(3kpl) ja niiden oikeat kireydet ensiksi.
sitten moniurahihna pois ja kokeilee tuleeko ääni viellä.

ja arvaus: värinänvaimennin rikki
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

tompe43

täytyypä tutkia!pitääkö se värinä vaimennin pahaakin ääntä

Larmatin

pitää hajotessaan ja voi hajottaa koko moottorin eli ei kannata leikkiä sen kunnolla
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy