Caddyn huono käynnistyminen

Aloittaja Volkkari87, 29.04.18 - klo:01:03

« edellinen - seuraava »

Volkkari87

Nyt tarvis jeesiä sen verta et missä sijaitsee caddyssä toinen moottorinlämpötila anturi? Auto on 1.9 tdi ( BJB ) 2004 alavesiletku anturi vaihdettu. Oireet on seuraavanlaiset ----> kylmänä käynnistyy hyvin MUTTA kun kone lämmin niin sytyttää vikavalon ja herjaa anturia.

Auto nostaa käynnistyessään kierrokset 2200rpm ja kuulostaa kun kävis rajottimella ja sit tippuu 1100rpm. Näyttää lämpötilaks välillä -20c.  Sellasen tekstin antaa ku Engine coolant temperature circuit high input ( P0118 )  eli se harmaa anturi vaihdettu alavesiletkusta.


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy