VW 3c (2010) apparin ovi nyt täysin jumissa

Aloittaja emo666, 20.01.18 - klo:14:09

« edellinen - seuraava »

emo666

Niimpä niin, apparin ovi alkoi kenkkuilla kahva jäykistyi niin ettei enää saanut ulkoa auki. Aukesi kyllä hyvin
sisäpuolelta. No vein korjaamolle. Piti kuulemma olla "piece of cake". Kuinka ollakkaan soittelin sitten päivän mittaan joko saapi noutaa. No kyllä saapi mutta eivät osanneet tehdä asialle mitään... piti tilata räjäytyskuvat jne.
Hain auton, kotia ajaessa olin kuulevinani pientä helinää/kilahtelua apparin oven sisältä. Ovipaneeli oli hieman remppamiesten jäljiltä paskanen ja ajattelin pyyhkäistä puhtaaksi. No kuinka ollakkaan ovi ei enää aukea edes sisäpuolelta. Eikun linkit korjaamolle ja pientä noottia. Joutui muutaman voimasanan päästämään kun eivät asiasta maininneet autoa hakiessa sanallakaan. Ja lähes päivittäin joutuu poikia autolastillisen kuskaamaan harrastuksiin. Kiva on pomppia kuskin penkin yli. No eipä muu auta kuin vajaa viikko näin toimia. Tilasivat räj.kuvat ja jotain uusia osia kahvaan. Pidän kyllä huolen että eivät laskuta yhtään ylimääräistäomista mokistaan. Ja aion kyllä ottaa varuilta valokuvat ovesta ulkoa ja sisältä ennen korjaamolle vientiä jos vaikka rikkovat/naarmuttavat jotakin näkyvää niin on näyttää faktaa mitä oli ennen. Ajattelimpa vaan että saako kahvaa/oviverhousta purettua helposti kun ovi täysin kiinni. Luulisi että apparin penkkikin on jokseenkin purun tiellä. Antakaa vinkkiä mihin asioihin kiinnitän huomiota ettei mulle jää paskan maku suuhun jos kaikki ei sujukkaan niinkuin pitää.
Kyselee vit...ntunut naisihminen.


Vaari64

Varsinainen syyhän tuohon kahvan jäykistymiseen on jäätyminen ja kovakourainen aukaisu.Kosteus lukkomekanismissa.

o.b.

Jos pelkääjän ovi ei aukea lämpimässäkään kummaltakaan puolelta, alkaa vitsit olla vähissä  :o

Jos ei saa mitenkään sovinnolla auki, pitää oven verhous saada pois ja se taas ei onnistu rikkomatta sitä. Alareunan 2 ruuvia kyllä saa irti kunhan irrottaa etuistuimen. Kannattaa myös irrottaa takaovi kokonaan kun se on alle 5 minuutin homma. Kaksi pultia ja yksi liitin...

Oven takaosan verhoiun saa jotenkuten irti lievällä väkivallalla, mutta kojelaudan pään ja oven välillä ei ole juurikaan rakoa ja oven verhous pitää repiä väkivalloin pois.

Mutta annetaan pajan hoitaa homma kotiin  ::)

Vaari64

Onkos siellä repsikan puoleisessa ovenkahvassa sitä avaimen reikää kuten kuskin puolellasen suojalevyn alla.en ole katsonut koskaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy