Mk5 variant vaihtui toiseen merkkiin

Aloittaja Dissection, 28.11.17 - klo:10:07

« edellinen - seuraava »

Dissection

Juu,ei löytyny sopivia bensa Golfeja tai Leoneita niin piti ottaa sitten uudehko kolmosbemmi alle. Erittäin positiivinen kokemus ainakin näin 5 päivän omistamisen jälkeen  Automaatti toimii hienosti ja ajaminen on kivaa :)

Dissection

Sen voin sanoa että Golfista jäi erittäin hyvä maku. Ei vian vikaa yhtään missään,kilsoja oli 87t kun myin pois. Liike hyvitti 8 tonnia ja on jo myyty eli meni näk nopeasti kaupaksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy