vw golf 5 variant alumiiniset poljinpinnat

Aloittaja Kr1sus, 21.11.17 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

Kr1sus

Tuli tilattua pinnat aliexiltä. Kaikki istu hyvin mutta kaasupoljin oli jotenkin liian pieni, Ei istunut sitten millään vaikka saman mallinen oli... Onko kokemuksia. Ja jos on niin sitä kaasupoljinpintaa etsiessä :D ?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy