Välijäähdyttimen vaihto

Aloittaja Feelix, 02.09.17 - klo:15:13

« edellinen - seuraava »

Feelix

Autona siis -07 golffi, 2.0 tdi.

Alko eilen puskemaan ilmaa jostain ulos ihan hulluna, ei voi kiihdyttää yhtään kun ilmeisesti turbo ei toimi ja auto sekoo + alkaa nykimään. Mites on välijäähdyttimien hinta ja vaihto?Kattelin netistä, että osa 120e kpl mut sit taas jotkut melkeen 300e.  Joltain kuulin, että kun ottaa puskurin päältä sen levyn pois ni vois saada syylärit esille, mutta onko jollain omaa kokemusta, että missä kaikkialla muualla on ruuveja vai meneekö nosturihommiksi? Aiemmin oli sellainen käsitys, että joutuis koko puskurin purkamaan.

En ainakaan muuta syytä keksiny mistä voisi vuotaa kun ääni ja ilmavirta tuntuu kaasua antaessa suurinpiirtein siinä missä on lukko konepellin avaamiseen. Moottorikoodi on BMM jos joku osaava ihminen löytää jostain suht koht halvan välijäähyn normaaliajon kestävän

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy