Paisuntasäiliössä silica pussi?

Aloittaja tex-, 15.11.23 - klo:17:55

« edellinen - seuraava »

tex-

https://www.youtube.com/watch?v=39ngHGvMzEg
Tuommoinen tuli youtubessa vastaan. tietääkö joku täällä tuosta mitään?
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Tos®

Siitä on ihan huollon tiedote olemassa:
Tekninen tiedote Numero: 2049078/9

Moottori: jäähd.nesteen pais.säiliö / jäähd.neste likaantunut/
värjääntynyt/vierasesineitä ja/tai heikko lämmitysteho

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

JPN_V70D3OR

Paisarin kyljessä 'Silicat' teksti, mikäli siellä on sellainen. Jäähdytysnesteen alk.peräinen silikaatti kuluu ja tuosta pussista liukenee sitä lisää. Nämä ovat näitä huoltovapaita ratkaisuja! Säästetään leasing-yhtiöltä pari sataa alun huoltokuluissa, niin myöhemmin huolto voi laskuttaa tonneja osien vaihtamisesta.
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy