Passat 1,9 TDI käy huonosti kylmällä koneella?

Aloittaja mal79, 14.04.17 - klo:11:09

« edellinen - seuraava »

mal79

Aamulla kun auton laittaa käyntiin käyntiääni on kuin kävisi vajailla.
Mistähän moinen johtuu...

Jultsu

Voi johtua monesta eri asiasta, joko yhdessä tai erikseen. Mikä moottorikoodi (tai teho ja vuosimalli), paljonko ajettu, onko tehty mitään remonttia motille?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

maketsu83


mal79


Jultsu

Tai vuotava tandempumppu, tai vuotava suutin/suuttimet, tai rikkinäinen polttoaineen lämpötila-anturi tai jäähyveden lämpöanturi tai ulkoilman anturi. Miksei myös hehkukin jos aamulla on reippaammin pakkasta eikä päivällä lämpöisessä käynnistyminen ole yhtään sen helpompaa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Arcca

Lainaus käyttäjältä: mal79 - 14.04.17 - klo:11:09
Aamulla kun auton laittaa käyntiin käyntiääni on kuin kävisi vajailla.
Mistähän moinen johtuu...

Viallinen hehkutulppa ainakin tosiaan kuulostaa tältä.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Jultsu

Hehkut pystyy itse mittaamaan helposti, hattu veke ja yleismittarilla katsot ohmit sen kärjen ja moottorin rungon väliltä. Nyt en muista mitä ehjät uudet hehkut vie sähköä, mutta puhutaan luokasta alta 10 ohmia.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy