Mistä kannattaa hankkia VCDS kaapeli

Aloittaja Mats, 20.09.16 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

Mats

Mistä kannattaa hankkia VCDS kaapeli tänä päivänä? Ei mitään kiina-kloonia tai vast vaan se oikea malli.

Jultsu

Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Mats

Kiitos vinkistä.
Ajattelin lähinnä joku firma.
On ollut vähän huonoja kokemuksia yksityiseltä ostaa tämmöisiä osia. Tällä en tarkoita sitä kyseistä myyjää missän tapauksessa. Eri tilanteessa kokonaan.

Iso-Jaska

SKODA OCTAVIA SCOUT -15
SEAT LEON ST 1.6 TDI 4Drive -14 (CLHA)
Honda CR-V
Ex VAG:t: T5 Multivan -06 (BNZ), Octavia Combi 1.6 TDI CR DPF Ambiente -10 (CAYC), Octavia HB 1.9 TDI Ambiente -07 (BXE), Octavia Combi 1.9TDI Ambiente -03 (ASV), Cordoba 1.9 TDI Stella -00 (AGR), Polo 6N 1.3i -95 (ADX), Jetta 1.6 TDIC -88, Audi 80 1.6D -84

Jultsu

Sama hinta noilla taitaa olla joka liikkeessä, kunhan vaan hoksaat ostaa sen postiennakolla tai maksaa luottokortilla niin riskiä ei ole edes pienempien kauppiaiden kanssa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Tuska

Itsekin olen tutkinut piuhojen myyjiä ja kaikillä näyttää olevan täsmälleen sama hinta + postit päälle
Opel Insignia Sports Tourer Innovation 1,6 -19

ex-vaggineet
Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG -15
Golf Variant Comfortline 1.6 TDI -11
Passat Variant Comfortline 1.9 TDI -06
Passat Variant Trendline 2.0 -03
Golf Variant Comfortline 1.6 -00

Daatta

Hyvää tavaraa ei koskaan myydä alennuksella.  ::)

Vaihtoehto on seurata kimppatilauksia, itse tilasin oman (Ruotsin VCDS) piuhan Audicludin kaverin kautta. Maksoi 300â,¬ eli pientä säästöä tuli. Varsinkin kun ottaa huomioon, mitä tuo piuha heidän sivuilla maksaa:

http://www.vcds.se/shop/product/ai-usbcan-med-vcds?tm=produkter
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 23.09.16 - klo:13:36
Hyvää tavaraa ei koskaan myydä alennuksella.  ::)

Jaa niin, tämänkös vuoksi niitä kuuluisia volkkarin tarjouskampanjoita jatketaan kuukaudesta toiseen?  :P
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Mats

Onko kimppatilauksista tietoa?  Ajattelin jos joku liikkuu muilla foorumeilla ja olis bongannut sieltä joku?

Tuska

Ei ole tietoa, itsekin olen koittanut katsoa olisiko missää ollut kimppatilauksia tulossa mutta ei ole pistänyt silmään. Odottelen veronpalautuksiin asti, sitten tilaan oli kimppana tai ilman  :D
Opel Insignia Sports Tourer Innovation 1,6 -19

ex-vaggineet
Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG -15
Golf Variant Comfortline 1.6 TDI -11
Passat Variant Comfortline 1.9 TDI -06
Passat Variant Trendline 2.0 -03
Golf Variant Comfortline 1.6 -00

Peltikorva

VCDS-kaapeleita näyttäisi saavan Jyväskylä/Palokka mutkilta ainakin kahdesta kaupasta.

Uusi malli USB-kaapeleista on Hex-V2 jota on saatavilla 3, 10 ja unlimited versioina. Vanha malli on Hex-Can, joka on samaa hintaluokkaa kuin nuo uudetkin 3/10 kaapelit. Ni kysymys: onkohan noissa piuhoissa ohjelmoinnin kannalta mitään eroa? Että pystyykö tuolla vanhallakin piuhalla tekemään ihan samat ohjelmoinnit/kikkailut tohon meikäläisen vm.-15 Sotkaan? Vanhan kaapelin puolesta puhuisi Unlimited ominaisuus.

Octavia 1.8 TSI 4x4 DSG L&K (vm.-15). Michelin Primacy 4 225/40/18". Continental ContiVikingContact 7 KitKat 205/55/16".

Jultsu

Uskoisin että kyllä, mutta kun vaihdat autoa taas vuoden tai kahden päästä, voikin tulla kaapelinvaihto jo kyseeseen.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Peltikorva

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 27.01.17 - klo:18:48
Uskoisin että kyllä, mutta kun vaihdat autoa taas vuoden tai kahden päästä, voikin tulla kaapelinvaihto jo kyseeseen.

Pidän Sotkan paalaukseen saakka. ;D Tai jos sitä ennen tulee â,¬uroJakPot tai Lottovoitto, että on varaa ostaa Premium pirssi.

Tuollahan sitä olikin asiaa piuhoista. Jossain toisessa ketjussa oli linkki samaan paikkaan...vanha vs. uusi.
http://vcds.tech/vanha-hex-uusi-hex/
Octavia 1.8 TSI 4x4 DSG L&K (vm.-15). Michelin Primacy 4 225/40/18". Continental ContiVikingContact 7 KitKat 205/55/16".

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy