suuttimet 2.5 t5 transporter

Aloittaja pmlaakkonen, 28.04.18 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

pmlaakkonen

Moro
Oisko kellään hyviä vinkkejä mistä kannattais tiedustella suuttimia tommoseen transporter t5 2.5 litraseen?
Aikaslailla kalliita ovat näissä perinteisissä liikkeissä...

Jultsu

Tarvitsetko koko suuttimen vai riittääkö pelkkä uusi kärki? Monelleko tuollaiselle sitten olisi tarve? Onko vika (mikä vika tarkalleen??) diagnosoitu luotettavasti juuri suuttimiin vai voisiko se olla esim. johtosarjassa / ECU:ssa?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

pmlaakkonen

kyl nyt niin monessa testerissä ja tutkimuksissa käytetty että ei taida olla vaihtoehtoja. Savuttaa niin maan peevelisti mutta missään arvoissa ei heittoa. Polttoaineen kulutus noussut huomattavasti mutta öljyä eikä jäähdytinnestettä vie yhtään että luultavasti niissä suuttimissa jotain häikkää on...

Enhancer

Eikös tästä juuri löytynyt maakaapelivika kun ei startannut? Vaikuttanee jossain määrin suuttimiinkin.. korjausarvot näkee VCDS.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy