Caddy Maxin äänekäs takapää

Aloittaja 4motionT5, 04.10.15 - klo:00:37

« edellinen - seuraava »

4motionT5

mitäs keinoja olisi vähentää caddyn takapään kolinoita ja rengas huminaa..?
-onko jotain kumiosia joita vaihtamalla saisi hiljaisemmaksi..
-onko kokeiltu ruiskutettavia äänen eristysaineita takapään koteloihin,
-onko muita ideoita..?
Caddy Maxi Ecofuel 2.0L v.2014
Ex:Caddy Ecofuel 2,0L v.2007
Ex:Golf Variant 1.6TDi 4motion v.2014
Ex:Caddy Maxi 2.0TDi Comfortline v.2011
ex:T5 4motion 2,5L 96kW lyhyt koppa v.2009

Jultsu

Butyylivaimennusmattoa peltipinnoille ja mahdollisesti raskaskuminen matto vielä takakonttiin konttilattian verhoilujen alle. Katon vaimennus auttanee myös kovasti.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

4motionT5


Kiitos vinkeistä,
ensi viikolla tulee vielä uudet _kesä_ nakin alle ;-0
ja sitten kuulen renkaiden vaikutuksen ääneen, nyt alla aivan lopussa olevat hankookit
ja sen jälkeen alan etsimään näitä tuotteita,
-tarkennuksena : tämä malli on siis 7 hlö malli ja verhoilu matto näytti olevan takaosan lattiassa kiinni varsin tukevasti ja penkin kiinnitysrautojen alla mutta tutkitaan vielä..
-isoatakaluukkua myös mietin että paljonkohan sielä tulee ääntä, eli tod näk myös siihen laitan samalla vaivalla kun rupeaa aukomaan verhoiluja..

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 04.10.15 - klo:08:25
Butyylivaimennusmattoa peltipinnoille ja mahdollisesti raskaskuminen matto vielä takakonttiin konttilattian verhoilujen alle. Katon vaimennus auttanee myös kovasti.
Caddy Maxi Ecofuel 2.0L v.2014
Ex:Caddy Ecofuel 2,0L v.2007
Ex:Golf Variant 1.6TDi 4motion v.2014
Ex:Caddy Maxi 2.0TDi Comfortline v.2011
ex:T5 4motion 2,5L 96kW lyhyt koppa v.2009

4motionT5


nyt on uusilla Bridgestone Turanza T001 renkailla ajettu vajaa 1000km ja voi todeta että
-huminat pienenivät jonkun verran mutulla..
-ajokäytös jämäköityi, varsinkin mutkissa menee paremmin eikä "huoju" niin paljoa kuin vanhoilla hankookeilla
-kolisee edelleenkin varsinkin tyhjänä, tähän vaikuttaa kuormaus positiivisesti
-kahden tankillisen ka. kulutus PKS alueen kehillä n.6,5L/100km
-moottoriksi on nyt varmistunut se manipoloitu huijaus versio  :-\
-Blaukkarin wolfsburk on hyvä, ehkä vähän hidas käynnistys, ei se mikään halpa ollut mutta käytän sitä käytännössä kokojan niin työkalun täytyy olla helppo ja toimiva, iPhone koplautuu hyvin ja ääni on kuulemma hyvä myös toiseen suuntaan..

-seuraavaksi teetän jonkun kestovahauksen autoon ja sitten olisi äänen vaimennuksen parantaminen vuorossa..
Lainaus käyttäjältä: 4motionT5 - 05.10.15 - klo:22:44
Kiitos vinkeistä,
ensi viikolla tulee vielä uudet _kesä_ nakin alle ;-0
ja sitten kuulen renkaiden vaikutuksen ääneen, nyt alla aivan lopussa olevat hankookit
ja sen jälkeen alan etsimään näitä tuotteita,
Caddy Maxi Ecofuel 2.0L v.2014
Ex:Caddy Ecofuel 2,0L v.2007
Ex:Golf Variant 1.6TDi 4motion v.2014
Ex:Caddy Maxi 2.0TDi Comfortline v.2011
ex:T5 4motion 2,5L 96kW lyhyt koppa v.2009

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy