vw t4 vuotaa öljyä. mutta mistä?

Aloittaja Rovio J, 04.07.15 - klo:22:37

« edellinen - seuraava »

Rovio J

Ongelmana on öljyvuoto jota ei oikein saa paikallistettua. Tulee jostain öljyn suodattimen tienoilta, valuu alas vetarin takaa. mikä siellä olis mahdollinen paikka mikä vuotaa....
Hermo menee, kun joka paikka on öljyssä!

ceebbari

Pese paikat sieltä ensin niin sitten näkyy helpommin...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy