Kevättä ilmassa ja sumuvalossa reikä.

Aloittaja repomies, 15.03.15 - klo:13:26

« edellinen - seuraava »

repomies

Kevät toi kevät toi kiveniskutkin - ja nyt pasuuna kaipaisi kuskin puolen sumuvaloa. Siinä nimittäin on reikä.

Toki voi olla, että joku sumuvalojen turhaan käyttöön tuskastunut on angstissaan sen käynyt särkemässä, mutta hieman tuota eppäilen kun mulla nuo loimottaa ainoastaan nurkkavaloina. En käytä muuten juuri koskaan.

Mikäpäs olisi halvin ratkaisu?

vwp

Veli korjasi saman vian tilaamalla Kiinasta uuden/uudet, ei ollu muistaakseni edes kalliit
Passat B7 Variant 2.0 TDI R-Line

repomies

Saksan ebayssa näkyi olevan jotain samannäköisiä mokkuloita pariin kymppiin. Saisko jostain vielä halvemmalla? ;D

duke7

Voin käydä illalla katsomassa onko mulla vielä varastossa vanhat sumarit vai heitinkö ne roskiin. Niistä on rungot rikki mutta muistaakseni ehjät lasit.

repomies

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 15.03.15 - klo:14:17
Voin käydä illalla katsomassa onko mulla vielä varastossa vanhat sumarit vai heitinkö ne roskiin. Niistä on rungot rikki mutta muistaakseni ehjät lasit.

Ei taida maksaa vaivaa. Otin tuon oman irti ja kokeeksi sitten sipaisin puukolla tiivisteen halki ja kokeilin meisselillä longottaa lasin reunasta sitä irti. Ei mitään toivoa, lasista vain lohkesi pieni pala. Anti olla, tilaan ebaysta.

repomies

Tulihan tuolle sitten kuitenkin hieman enempi hintaa kun e-hyväksytyn tilasi. Vituttaisihan se jos leimalla nihilisti inssi kyyläisi merkinnän ja pompauttaisi.

JarnoF

Voithan vähän harrastaa ja askarrella-paskarrella päivävalot noiden sumareiden paikalle. Tulisi niille valojen paikoille jotain hyödyllistä käyttöä.

repomies

Sinänsä olisi ollut hyvä paikka päivittää valot päivävaloiksi, olettaen että noihin olisi e-hyväksytyt jostain löytynyt. Mutta kerkisin jo tilata sumarin joten näillä mennään..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy