Jarrupalojen tunnistimet

Aloittaja 3C 4-motion, 18.02.15 - klo:05:17

« edellinen - seuraava »

3C 4-motion

Takana on palat/levyt ihan finaalissa. Katselin ulkomailta osia ja myytiin paloja ilman tunnistinta ja tunnistimella. Merkkivaloa ei ole syttynyt mittariin ja olen kahlannut foorumeita läpi että missä tunnistin on, toiset sanoo että pelkästään kuskin puolen sisemmässä palassa, toiset sanoo että myös takana. Katsoin topautoosat.fi sivustolta, sais edukkaasti kun tietäs mitä tilata ja sais varmuuden. Levyjen osalta ok. Auto menee reilu viikon päästä pajalle ja jos tilaan ulkomailta niin pitäs olla oikeat ettei tarvis alkaa palauttaan, menee oma aika ja rahan palautukset jne.

3C 4-motion

Täältä foorumilta löysin samaan asiaan missä sanottiin että tunnistin on kuskin puolen eturenkaassa (sisemmässä palassa) ainoastaan.  Tilasin eka tunnistemella palat mutta nyt alkaa selveneen. Katsoin luettuani motonetin kuvasta ensin etupaloista, siinä kuvassa oli tunnistimet mutta takapaloissa kuvissa ei näkynyt johtoja eli kyllä se taitaa olla niin. Korjatkaa jos olen väärässä? Näitten palojen kanssa oli toimitus vaikeuksia mutta ilman tunnistinta pitäs saada nopeasti eli onni onnettomuudessa.

firstvw

Vain yhdessä palassa on tunnistin, juurikin edessä vasemmalla ja sisemmässä palassa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy