T4 vm2001 takaistuinten asennus

Aloittaja VWT4_2001_2,5tdi_65kw, 17.02.16 - klo:18:13

« edellinen - seuraava »

VWT4_2001_2,5tdi_65kw

Teenelosten laittajilta kysyisin että kannattaako asentaa matkustamon istuimet itse? Turvavöineen haluaisin asentaa.

Istuimia en ole vielä löytänyt, eli jos haluat myydä niin kerro heti ( :

Tällä hetkellä takana on vain se etummainen kahden istuttava istuin vöineen. Puuttuu perältä kolmen istuttava sekä etuoikealta oven vierestä yhden hengen taittuva istuin. Tuontiauto on ollut Saksassa maamittarilla ja siksi takaistuimia on poistettu tavaratilan lisäämiseksi.

Pystyykö apukuskin istuinta vaihtamaan alkuperäisestä yhden hengen istuimesta kahden hengen istuttavaksi?

Kiitos Vagarena. Olen uusi teenelosten parissa. Ei ole muuttoreissun jälkeen tarvinnut kauppoja katua.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy