Ilmastointi

Aloittaja Vilperi, 16.06.14 - klo:16:47

« edellinen - seuraava »

Vilperi

Ilmastointi automaatti asennossa, kuuluuko puhaltimen nopeudensäätö kiekossa näkyä puhaltimen nopeus. Manuali käytössä näkyy auto asennossa ei näy. Onko ok....

darthjysky

Noinhan se toimii juu
If you were to battle an old Sith Lord in a lightsabre duel, you would find that we're only children playing with toys.

Jyri

VCDSllä saa koodattua näkymään aina.

Vilperi

Kiitoksia. Elikä toimii niin kun pitääkin...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy