Hauskaa Wappua arenalaiset!

Aloittaja SNG, 30.04.14 - klo:20:20

« edellinen - seuraava »

SNG

Kun ei kukaan muukaan ottanut tähän kantaa, minäpä päätin sen tehdä  :D

Eli nauttikaahan vapaista ja jäynätkää viisaasti, sano vanha teekkari  ;D

Cour de filé nautittu kera perheen. Nyt otetaan rennosti.

Paha71

Hauskaa vappua areenalaisille!  :)
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

xmasa

Haaskaa waappua kaikille. Naamat joutuu vetäsee  ;D
Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

JakeS

Duunissa. Wittu tässä mitään hauskaa ole,.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

jarmaho

Vaappuu tai ei vaapu, niin Vappuja kaikille arenalaisille  :)
Laatua se on huonokin laatu!
Edelliset käyttöjärjestyksessä: ID.4, Passat GTE, Sharan, 2 x Touran, 2 x Passat, Golf, 2 x Passat.

vwmies

Lainaus käyttäjältä: jarmaho - 30.04.14 - klo:21:21
Vaappuu tai ei vaapu, niin Vappuja kaikille arenalaisille  :)

+ 1  ;D
Yritetään pärjätä.

Tourano

Hauskaa Wappua!

...kaikesta huolimatta...

Teknistä Etumatkaa edustava halusi tänään jäädä viettämään työn juhlaa korjaamon pihalle ja Der Passat kaipaisi menoa sinne. Mustasukkaisuutta...  :P
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.


stallione

Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

765turbo

Wappuja tänään naamaan ja silliä aamupalaksi...luulen

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy