Bensa Tigun alusta

Aloittaja Kallu6, 07.05.24 - klo:13:36

« edellinen - seuraava »

Kallu6

Tuli hommattua 60tkm ajettu 1,4Tsi 4-veto edellisen 2.0TDI tilalle ja aivan jäätävän letku alusta tuntuu olevan, tuntuu että etupumput lyö pohjaan vähänkin reippaammassa ajossa routatöyssyissä. Onko näissä vaan niin letkut alustat isompiin diisseleihin verrattuna, vai mistä johtunee, edellisen kanssa en koskaan törmännyt vastaavaan?

samza

pakko olla jotain vikaa . Itsellä kyllä kokemusta vaan parin dieselin verran, mutta pikemminkin liian jäykkä alusta näissä kun löysä.
Passat 1,4tsi -18
Tiguan 2.0tdi 4mot -21

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy