Tuulilasikamera

Aloittaja hannuvir, 01.08.21 - klo:17:39

« edellinen - seuraava »

hannuvir

Mistä olette vetäneet sähkön kameralle taustapeilin viereen?
Yritin irrottaa sivupilarin peitettä, onnistumatta, vaikka on youtuben videolla ohje.

RaceBlue

Ã,,lä nyt sitä A-pilarin pahvia vaan irrota. Kyllä se johto menee nätisti oven mustan kumitiivisteen alla.

eranta

Kattovalosta tuli vedetty omaan 2011 malliseen passattiin...
VAGgineesta luovuttu, samalla saatu vapaa-aika takas!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy