Golf 4 1.6 laatikko hajosi

Aloittaja rarehanu, 24.08.20 - klo:11:15

« edellinen - seuraava »

rarehanu

Eli Golfin DUU mallin laatikosta ilmeisesti niitit osittain pettäneet, onko tietoa käykö tuohon mikään muu kuin tuu DUU mallin loota ?

mruotz

DUU laatikko löytyy AKL 8tappisesta. ERT löytyy joko BCB tai AZD 16V. Välitykset ovat samat. Kuoret eri.
DUU on 90mm vetarin laipoilla, ERT 100mm laipoilla.

Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

BKY x 1, BBY x 1, AZD x 2, BCB x 3

rarehanu

Just löysin vanhan keskustelun tästä ja ERT tosiaan käy, kiitokset kuitenkin nopeasta vastauksesta  :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy