ovikotelo pelkääjän puolelle

Aloittaja vwt4, 22.04.20 - klo:22:41

« edellinen - seuraava »

vwt4

Hei kaikille. tulipa ostettua t4 transporter ja heti pitää aloittaa musiikkilaitteiden asennuksella. Soittimen vaihto ja kojetaulun kaiuttimien vaihto menee, mutta oviinkin haluaisin kaiuttimet myös. Näihin saa/on saanut ovikoteloita kaiuttimen reiällä. Ne taitaa olla perus kotelot johon tehty tehtaalla se reikä. Mutta minulta uupuu moinen kotelo pelkääjän puolelta. Ebaysta näkyy joitakin löytyvän mutta hintaa älyttömästi moiselle muoville.

Eli saa tarjota koteloa pelkääjän puolelle joko reiällä tai ilman.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy