Kehitysehdotus foorumille

Aloittaja tex-, 23.06.19 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

tex-

Tämmöinen ajatus tuli mieleen kun olen seuraillut foorumia.
Olisiko mahdollista linkittää eri moottoreista käydyt keskustelut myös yhteen samaan paikkaan. Tai vaihdelaatikoista. Tai polttoaineen kulutuksesta.
Samat moottorit ovat jokaisessa merkissä. Jokainen eri merkki käy keskustelua omista kokemuksistaan mekkinsä palstalla. esim VW Polon 1,5tsi:llä on oma osastonsa. Moottori osiossa on sille ihan oma keskustelunsa. Samoin Seatin, Skodan ja Audin alaosastoissa. Osa kävijöistä käy tiukasti vain oman autonsa palstalla, eikä seuraa mitä kokemuksia muilla on samasta aiheesta. Voisi olla hyödyllistä tietää myös muiden kokemuksista.
Mitä mieltä asiasta?
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy