Pasaat -07 2.0tdi

Aloittaja jovanni, 13.01.18 - klo:11:17

« edellinen - seuraava »

jovanni

Mikä mahtaa olla vikana, kun ei käynnisty kylmänä. Esim yön yli seisottua parin asteen pakkasella joutuu remputtaa muutaman kerran kunnes lähtee käyntiin? Helpottaa ku laittaa webaston puoleksitunniksi. Uusi akku, suodattimet, öljyt, jakohihna yms vaihdettu. Edellinen omistaja epäili, että hukkaa virtaa käynnistyksen aikana johonkin.

TDiih

Kannattaa tarkistaa onko polttoaineensuodatin ja säiliössä oleva aine puhdasta, jos ei niin vika saattaisi olla rikkinäisessä tandemipumpussa. Seuraavaksi vikakoodit lukuun VCDS:llä ja loggailemaan anturitietoja. Esim näyttääkö kaikki lämpötila-anturit järkeviä arvoja, onko ajoitus kohdallaan, vai liian myöhäisellä. Startti/kaapelit saattavat myös olla jo ehtoopuolella eikä startti pyöri riittävän suurilla kierroksilla. Oletuksena tietysti ettei autosta tule sakeaa savupilveä startissa, joka voisi viitata rikkinäisiin hehkuihin, väljään koneeseen, suutin vikaan tai osaan/kaikkii aikaisemmin mainittuihin.

ID.3 Pro Performance Life 150 kW 58 kWh
Audi A4 1.8T Avant B7 eFlexFuel
Octavia BKD DSG
VW Golf 1.9 TDI -98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy