Transporter t4 käy huonosti

Aloittaja Transpoort, 21.12.17 - klo:20:00

« edellinen - seuraava »

Transpoort

Otsikon mukainen auto vm. 2002 käy huonosti tyhjäkäyntiä ravistaen. Välillä sammuu, välillä ei. Tehot tallessa. Ilmaa tulee polttoaine letkussa kyllä, mutta asentajan mukaan normaalia? Olen vaihtanut moottorin puoleiset letkut uusiin. 

o.b.

LVI-asentaja?

Toimivassa polttoainelinjastossa ei kulje yhtään ilmakuplaa. Ei ainakaan silloin kun "opiskelijavalo" on sammuksissa.

Larmatin

-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Transpoort

Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?

o.b.

En ole vielä törmännyt volkkarrin, jossa olisi tarvinnut PA-tankki irroittaa moisen takia.

Pelkäjän penkin alla luukku?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy