airbagin ohjainyksikön korjaus ?

Aloittaja mikkomoe, 25.11.14 - klo:17:45

« edellinen - seuraava »

mikkomoe

Kaverin pakussa näyttäis ohjausyksikön menneen rikki, vikakoodi herjaa näin.  Liian alhaisen akkujännitteen aiheuttama herjaus mahdollisuus on poissuljettua,joten ohjausyksikkö taitaa todella olla rikki. Tosin ei ole vielä tarkistettu johtoja ja liittimiä. Netissä surffailin tietoa aiheesta, totesin että pelkkiä ohjausyksiköitä voi jopa postin kautta lähettää korjattavaksi korvausta vastaan.. nii jäi tässä kiinnostamaan, mitä vikoja ohjausyksikös yleensä on ja miten sen korjaa? Tunnen erään joka osaa korjata piirilevyjä yms, että mahdettaisko onnistua ite saada tää ohjausyksikkö kuntoon?

niksa

Voi olla, että onnistuu. Itse tehdessä ei vaan voi saada varmuutta toimiiko vai ei. Itse en haluaisi kolarissa olla sen koekaniinina.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy