Kytkimen pääsylinterin vaihto

Aloittaja kepe2015, 12.08.17 - klo:12:37

« edellinen - seuraava »

kepe2015

Passattiin  (3c 2.0 fsi 2006) pitäis vaihtaa pääsylkky kytkimeen. Miten homma hoidetaan ja mites ilmaus onnistuu? Tuleeko ilmat pois helposti vai vaatiiko jotain erikois toimenpiteitä?  Mitäs nestettä sinne kannattaa laittaa tilalle?

MarkoL

Itse katselin muutama vuosi sitten samaa hommaa ja päätin että saa merkkiliike vaihtaa. 200â,¬ vaihtotyöstä oli mielestäni kohtuullinen, varsinkin kun sylinteri antautui takuuaikana eli se vaihto ei minulle maksanut mitään. Sain vielä sijaisautonkin veloituksetta. Kiitos Länsiauto.
Skoda Octavia RS -11
Skoda Octavia RS -01

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy