T4 syncron neliveto

Aloittaja redrum, 23.12.16 - klo:10:02

« edellinen - seuraava »

redrum

Moro,
T4 -03 syncro transussa nelivedon kanssa ongelmia.
Nelikko toimii eteenpäin ajaessa moitteetta, mutta pakilla häviää takapyöriltä veto kokonaan.
Takana ei ole lukkoa tässä mallissa.
Olisko jollain viisaammalla antaa vinkkiä missä mahdollisesti  vika?



Larmatin

sulla on ilmeisesti autossa ABS vai?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

redrum

Kyllä, ABS löytyy.
Onko tietoo missä vika?

Larmatin

näissä on takana viscon luona sellainen vapaakytkin joka antaa kardaanin pyöriä vapaasti pakilla.
sitten takaperässä oli alipaineella toimivan lukitus joka lukitsee tuon vapaakytkimen kun pakitetaan jota olisi neliveto.
tuota esiintyy vain ABS jarrullisissa malleissa ymmärtääkseni.
Mutta mikä siellä sitten on hajonnut?

alipaineputtuu?
solkku rikki?
perän sisäinen vipu rikki?
ei tule ohjausta pakkikytkimeltä?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy