Mootorin lämmöt

Aloittaja PTP2, 26.11.16 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

PTP2

T4 2,5 AJT koneella vm 2000 moottorin lämmöt ei nouse riittävän ylös
jo nolla kelissä saa keulan peittää että saa viisarin normaali lämpöihin.
Vaihdettu termari 2 kertaa sekä koppa ei vaikutusta havainto kesältä kärry perässä täys nyytti päällä niin flektit vain hetken päällä kun pysähtyi

PenaPuistoK

Joku tulpannu EGR:n...

Larmatin

Ei vaikuta egr näissä koneen lämpöihin oikeastaan mitään. aloita siitä lämpeneeko se moottori yhtäpaljon kuin mittari antaa ymmärtää.
Näissä paljon anturi ja mittarivikoja.
Edit: toimiiko sun lisälämmitin ollenkaan?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

PTP2

jeps,EGR toiminnassa ja moottorin lämmöt mitattu ulkopuolisella mittauksella koneen lämmöt alhaiset 65-78 astetta.Testattiin hallissa +20 peitetiin syylari kokonaan lämmöt nousi termari aukes n.88 ja flektit pyörimään n.90. ja rupes tulee lämmintä.Syylarin virtaus? onko tietoo oliko jo tässä vuosi mallissa ,että lämpö piti ostaa erikseen >:(

Larmatin

joo ei ne hirmuja oo lämpenee. ei flekit kuulu lähtee 90ast päälle.
onko sulla väliseinää autossa?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy