Lämmityspistokkeen paikka

Aloittaja Meesse, 14.11.16 - klo:18:45

« edellinen - seuraava »

Meesse

Mihin on helpoin laittaa lämppärin pistoke?
Puskuriin?  Pääsiskö maskin kautta laittamaan?Miten maski lähtee irti,yläpuoli maskista lähtee mutta puskurin puolelta kiinni mutta miten?
Kumpi lämmitin kannattaa laittaa -letku vai säteily?
Webastohan tuossa on vakiona mutta akku ei kestä lyhyessä ajossa ,eka aamu kun oli -17 niin 25min weba päällä niin ei enää startannu......niin autohan on -16 mallin Caddy 2.0 TDI

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy