Vw transporter 2.5tdi automaatti

Aloittaja makeee2, 11.08.16 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

makeee2

Kyselisin semmoista että miten tämä t4 mallin volkkarin automaattilaatikko kestä/toimii? kannattaako pysyä vain manuaali askillisessa? ja mikähän mahtaisi olla vikana automaatissa kun ei toimi kun ykkönen kakkonen ja pakki? eikä kerennyt oireileen ennemin

Larmatin

ainakin sen lootan öljypohja joskus mätänee puhki
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy