Ilmastointi haisee Caddy 1.6 75kw 2005

Aloittaja Lauha, 24.06.16 - klo:09:32

« edellinen - seuraava »

Lauha

Eilen huomasin ilmastoinnista tulevan pahan hajun. Raitisilmasuodattimen vaihdoin heti, mutta siitä ei ollut merkittävää apua. Missä sijaistee normaalu ilmansuodatin caddyssä? Olisiko kellään samanmoista kokemusta tai ratkaisua?!

Jultsu

Moottorin ilmansuodatintako tarkoitat? Se ei osallistu kabiinin ilmankiertoon millään tavalla. Voisit kokeilla jotain ilmastoinnin desinfiointiainetta joka jätetään ilmastointi +sisäilmankierto päällä käynnissä olevaan autoon sisälle pöhisemään noin puoleksi tunniksi, se kaasu kiertää sitten ilmastoinnin kennon kautta ja vähän koittaa putsailla pahimpia bakteeripesäkkeitä sieltä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy