passatti ja hermot

Aloittaja artsaa311, 15.04.16 - klo:19:57

« edellinen - seuraava »

artsaa311

Aattelin et nappasen vaihtaa passattiin termostaatin. Auto siis 1.8 t vm 2001. Kaikki ihan hyvin ja uutta paikalleen. Alempaa pulttia sorhatessa pultti tippu moottorin tukipalkin sisään. Vitullakaan sitä sieltä pois saa. Minkähän mallin ja kierteen omaava pultti sopii kierteeltään. Hermot pinnassa

hesus78

Sopiiko semmonen magneettipoimija sinne palkin sisään?
Eli semmonen taipuisalla varrella varustettu, ei taida se pää olla ku alle senti paksunen ni luulis mahtuvan?
Esim: http://www.motonet.fi/fi/tuote/806611/Magneettinostin-taipuva


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy