Keskuslukitus/kaukosäädin

Aloittaja Unique387, 24.03.16 - klo:16:46

« edellinen - seuraava »

Unique387

Tervehdys.
Tosiaan -04 mallin perus caddy 1.6 bensakoneella. Avaimessa keskuslukitus jossa patteri vaihdettu ihan hiljakkoin.
Temppuilee säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä ehkä moniakin päiviä toimii ihan normaalisti.
Temppuillessaan, kun ovet on esim. lukittuna ja painan uudelleen lukitse nappia niin vilkut kyllä vilkahtaa niinkuin pitääkin, eli yhteys on olemassa. Tismalleen samassa asennossa ja samassa paikassa sitten painan alimmaisesta, ovet auki nappista niin ei puhu mitään. Ei aukaise, vaikka kuinka asentoja ja paikkojakin vaihtelee. Myös keskimmäinen takaoven aukaiseva painike jättää "työnsä" tekemättä, välillä.
Muuten avaimen näppäinpuolella, oikealla reunalla on pieni ledi. Kuuluuko sen esim. vilkkua kun jotain napeista painaa?
Tais olla niin, että aina melkein kuitenkin lukitsee ja valot vilkahtaa mutta ei aukaise, aina.

Unique387

#1
Lainaus käyttäjältä: Unique387 - 24.03.16 - klo:16:46
Tervehdys.
Tosiaan -04 mallin perus caddy 1.6 bensakoneella. Avaimessa keskuslukitus jossa patteri vaihdettu ihan hiljakkoin.
Temppuilee säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä ehkä moniakin päiviä toimii ihan normaalisti.
Temppuillessaan, kun ovet on esim. lukittuna ja painan uudelleen lukitse nappia niin vilkut kyllä vilkahtaa niinkuin pitääkin, eli yhteys on olemassa. Tismalleen samassa asennossa ja samassa paikassa sitten painan alimmaisesta, ovet auki nappista niin ei puhu mitään. Ei aukaise, vaikka kuinka asentoja ja paikkojakin vaihtelee. Myös keskimmäinen takaoven aukaiseva painike jättää "työnsä" tekemättä, välillä.
Muuten avaimen näppäinpuolella, oikealla reunalla on pieni ledi. Kuuluuko sen esim. vilkkua kun jotain napeista painaa?
Tais olla niin, että aina kuitenkin lukitsee ja valot vilkahtaa mutta ei aukaise, aina.
Eli vois laittaa vielä sen varsinaisen kysymyksen. Onko ollut vastaavanlaista vikaa kellään? Mikä lie kenkkuilee?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy