T4 diesel hyytyy tai sammuu kesken ajon

Aloittaja MaskoK, 02.03.15 - klo:18:55

« edellinen - seuraava »

MaskoK

Pari kuukautta on nyt ollut T4 2.5 TDI -00 (AUF) ongelmana että saattaa hyytyä tai sammua kesken ajon. Hyytyessä käy raskaasti ja ei nosta kunnolla kierroksia. Yleensä vika tulee kaupunkiajossa, mutta pari kertaa on tehnyt saman myös täydestä matkavauhdista. Vika korjaantuu kun sammuttaa auton ja odottelee muutaman sekunnin. Joskus ei ala heti toimimaan vaan vaatii pari yritystä. Kuukauden päivät sitten vikakoodi viittasi määränsäätimeen, mutta sen jälkeen vikakoodeja ei ole ilmaantunut vaikka on hyytynyt kymmenkunta kertaa. Mistäs pitäis lähteä vikaa hakemaan?

MaskoK


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy