Kuljettajan turvavyö-ongelma

Aloittaja vwtoubi, 15.04.18 - klo:15:12

« edellinen - seuraava »

vwtoubi

Eli kuljettajan turvavyö jumittelee vähänväliä, tulee ulos sen 5cm, ja lyö lukkoon. Ei auta, vaikka miten hiljaa/kovaa sitä nykkii. Seuraavana päivänä saattaa toimia ihan normaalisi. Onkohan mitään kotikonstia tuolle?  Auto on tuo B7 passatti, jos vaikuttaa asiaan....
Ajossa:
Passat 1.6tdi variant 2011,Golf  2.0tdi variant 2008
Pihassa:
Golf 1.6 16v variant 2003, Golf 1.8 GT  1998, Golf 1.6dsl  1979
Entiset:
Passat 1.6dsl 1982, Passat 1.8  1990, Passat 1.9tdi variant tiptronic 2001

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy