kampikammion tuuletusletku ilmanottokotelosta

Aloittaja mattiCad, 02.06.15 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

mattiCad

Mihin ihmeen reikään 1.4 2004 Caddyssa tungetaan se venttiilillä varustettu ilmanottokotelosta alas koneelle tuleva pikkuinen letku ?

Olen tutkinut koneen takaosan öljypohjasta ylöspäin eikä reikää löydy ?

ei kai sitä voi ilmaankaan jättää koska muuten on kampikammio täynnä pölyä ?

Miten voiu mokoma letku kiusata ihmistä...

Apuva ?

mattiCad

616 kertaa aihe on kiinnostanut, mutta kukaan ei tiedä ? LOL

Eka Golf


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy