Autoon lipputanko

Aloittaja JaakkoS, 02.07.14 - klo:15:07

« edellinen - seuraava »

JaakkoS

Alkaisi himota tohon uuteen poloon laitettava lipputanko. Sellainen mikä on ruumiautoissa ja ministerien edustusautoissa

Mistä voisi semmosen hankkia, joku sellanen, mikä menee kiinni kunnolla.

Ja mitä mieltä tästä on laki. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu

Kellää kokemuksia?

sakal83

Kysymyksiisi en osaa sanoa mitään, mutta kuvan haluaisin nähdä jos sellaisen saat hommattua ja autoosi laitettua  ;D
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

xmasa

Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

Dirti

Nyt alkaa olla idea jo sillä tasolla että meikäläinen nostaa hattua ja kannattaa hankintaa!!!

Ota selvää onko suvullasi oma sukuvaakuna ja jos löytyy niin sellainen liehumaan tankoon. :)
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Elikkäs

Lainaus käyttäjältä: JaakkoS - 02.07.14 - klo:15:07

. Lippu mikä siinä pidettäisiin, ei olisi suomen lippu

Eihän vain ryssän lippu?

JaakkoS

Ei vaisinkaan mitä ryssälippuja ;D

Lippu olisi suomen lippu ja partiokunnan oma lippu. Suomenlippu olisi silloin kun on joku tärkeä juhlapäivä

Hemuli

Löysitkö mistään tankoa? Ja teetitkö lipun jossain? Jos niin missä?

los los

Löytyiskö moottoripyörä puolelta Harley,Gold Wing,ym vastaavat.

Hemuli

Mistähän tuota lipun saisi? Sellanen about A4 paperin kokonen saksan lippu liehumaan tankoon :D Pitkään ollu haaveissa että venton antennin paikalle kontin viereen tanko ja saksanlippu siihen :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy