Transporter 1,9 TD-1999 turbo viheltää kiihdyttäessä

Aloittaja VWajaja, 20.06.15 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

VWajaja

Vihellys muistuttaa hälyytysajoneuvon sireeniä. Kuuluu kiihdytäessä aina suunnilleen kolmosvaihteeseen asti.
Onko ominaisuus vai vika?

ceebbari

Itsellä 2.5 tdi ja samasta syystä tuli uusittua turbo. Vinkuminen vaan ei sillä hävinnyt  :-[
Tarkista siitä turbosta ensimmäisenä välykset, eli ahtoputki irti ja heilutusta akselista. Mikäli siinä ei välyksiä juurikaan ole siirry tarkastamaan muita kohteita. Näitä ovat:
Ahtoputkiston ja mikäli löytyy niin välijäähdyttimen vuodot
pakoputkiston vuodot
pakosarjan halkeamat
Itsellä jäljellä enää tuon pakosarjan tutkiminen....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy