hehku pimeänä

Aloittaja jkarha, 30.05.15 - klo:23:28

« edellinen - seuraava »

jkarha

Mulla on 1.9TDI  1. ja 4. sylinterien hehkut pimeänä.
Olisin kysynyt viisaammilta, onko noilla jotain merkitystä kun auto toimii muuten ihan hyvin ?
En tietäisi että eivät toimi ellei lukija sitä kertoisi.
Jos vaihtaa niin kaikki varmaan kerralla?





PenaPuistoK

Viisainta on vaihtaa kaikki kerralla samaan konkurssiin. Jos kuitenkin haluaa pihistellä, niin jätä vaihto syksylle, kun ei niillä hehkuilla näin kesällä mitään tee. Vasta sitten, kun lämpötila alkaa lähennellä nollaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy