Folkkari verkkokaupasta

Aloittaja concorde, 12.05.17 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

concorde

https://carshop.volkswagen.fi/

ja lööppilehden pohdintaa aiheesta.

http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201705112200131082_oa.shtml

Mitä mieltä raati on moisesta? Uhka vai mahdollisuus?

VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

Cayman

Ehdottomasti mahdollisuus ja tulevaisuutta
ID.3 Business
Golf VIII

passo_s

#2
Yrittelin Passattia rakennella  vw.fi sivuilla, siellä kun on autokonfiguraattori. Ajatuksena oli konfiguraattorin avulla vertailla työsuhdeautoon erilaisia varustetasoja ja paketteja. Hommasta ei tullut mitään. Netti konfiguraattorin kanssa ei päässyt juurikaan mitään hyödyllistä tekemään, se kun kaatuilee koko ajan, kolmatta viikkoa on autokonfiguraattori ollut enenmpi vähempi killissä :) Ei oikein anna hyvää kuvaa kun tuollainen kesken eräinen konfiguraattori kötöstely on verkossa. Passat on jo tilattu, perinteisesti myyjän kanssa varustepaketit setvittiin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy